///

کالکشن پاییزی دندی

کالکشن پاییزی دندی

پاییز فصل رنگ و دلدادگی و عاشقیه. بارون های نم نم و خش خش برگ ها، پیاده روی های طولانی و هوای مطبوع. همه جا رو رنگ های گرم نارنجی، زرد، قهوه ای و قرمز پر میکنه و بوی چوب های خیس خورده درختان و خاک نم خورده، حس و حالی ناب به آدم میده. پاییز با این همه قشنگی و دلبری کردناش استایل مناسب خودش رو هم می طلبه. یه لباسی که علاوه بر شیک بودن، جنس خوبی هم داشته باشه و حال و هوای پاییز هم در خودش منعکس کنه. احتمالا شما هم همیشه دوست داشتین که در لباستون عنصری از یک فصل خاص رو داشته باشین. کالکشن پاییزی دندی با تولید روسری جدید در طرحی خاص و متفاوت به شما فرصت درخشیدن رو میده.

سلام بر پاییز

همونطور که می دونید، محصولات دندی متفاوت از همه جا و جادویی هستن. چرا که الهام گرفته شده از عشق، طبیعت، موسیقی، رویا و خیال هستند. کالکشن پاییزی دندی در حال حاضر شامل دو روسری نخی با حال و هوای پاییزیه که مناسب هر خانم خاص پسندیه. روسری دندی مدلHello autumn با سلام کردن به پاییز به استقبالش میره و بر سر دوستداران این فصل خوش میشینه! این روسری قواره بزرگ تمام ویژگی هایی که برای پاییز گفتیم رو در خودش جای داده تا شما هم با فصل یک رنگ بشید! همچنین با دستمال سرو گردن دندی مدلHello autumn میتوانید استایل اسپورت و غیر رسمی خود را تکمیل کنید.

سنجاب ها حالا نزدیک ترند!

روسری دندی طرح Squirrel یه روسری دخترانه دیگه با طرح پاییزه که برای دوستداران حیوانات مخصوصا سنجاب ها پیشنهاد میشه. سنجاب ها با پیدا کردن بلوط های زیاد و پنهان کردنشون ازشون مراقبت میکنن. اما چون فراموش کارن بلوط های زیادی رو اینطوری از دست میدن. واقعا کیه که این موجودات بامزه رو دوست نداشته باشه؟ این روسری مجلسی و شیک با جنس نخی و ایستایی بالا بر روی سر مناسب هر خانم ایده آل پسندیه.

برای دیدن سایر کالاهای دندی از محصولات  ما دیدن کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید