مجله اینترنتی بریسا استایل

دندی و دنیای جادویی!

دنیای جادویی دندی 

ما کیستیم؟

در سال 2018 ما هیجان انگیزترین راه برای تحقق رویاهایمان را پیدا کردیم. ما گروهی از ذهن های خلاق را گرد هم آوردیم که عمیقا عاشق طراحی و رنگ هستند و توسط حس شادی و رضایت مشتریان انگیزه پیدا می کنند.

هدف ما خلق طراحی هایی از سبک زندگی و علایق مردم می باشد. ما عشق مان را از طبیعت و حیوانات آورده ایم؛ از آهنگی که توسط آن به ما الهام شده است، از ترکیب رنگی مد سال، فصل های مختلف، عشق و شادترین لحظاتی که تخیل مان ما را به سمت طراحی هایمان برده است. برای اولین بار ما شال و روسری ها را با یک تکنیک خلاقانه عرضه کردیم. سفر ما با روسری آغاز شد و زمینه تولید محصولات شخصی مختلف را فراهم کرد مثل دستمال سر و کفش.

هویت برند

دنیات رو جادویی کن!

دندی از مردم دعوت می کند تا دنیای خود را جادویی کنند و با محصول معمولی ای که استفاده می کنید سبک زندگی خود را بهبود بخشید. ما به دنبال افرادی از هر رده سنی هستیم که به دنبال کار خلاقانه و اصیل هستند.

دندی بی بدیل است!
دندی داستان هایی را که از طریق طراحی های الهام بخش تعریف می کند به یک جشن بصری تبدیل می کند. دندی محصولات خود را به تخیل و عناصر هنر تجسمی مجهز می کند.
هر طراحی منحصر به فرد یک پنجره است که به دنیای جذاب دندی باز می شود. کسانی که دندی را ترجیح می دهند نه تنها به دنبال یک محصول بلکه در جستجوی داستان ها ، خاطرات و جادویی که توسط دندی گسترش یافته است، می باشند.
-دندی انعطاف پذیر است.

-دندی پویا و فعال است.

-دندی دوستدار حیوانات است.

-دندی احساس شادی است.

محصولات

گارانتی طراحی بی بدیل دندی مد

تیم طراحی با استعداد و جوان ما هیچ قانونی ندارد و فراتر از محدودیت ها به طراحی ادامه می دهد. هر طراحی دندی، به عنوان یک اثر هنری پوشیدنی، به شما فرصتی برای شخصی سازی زندگی خود می دهد. این به شما موقعیتی را پیشنهاد می دهد تا با محصولی که می پوشید بیشتر خود را به دنیا ابراز کنید.

-گارانتی کیفیت

-هنری بودن

-شیک

-مفهومی

دندی مد

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید